Mees jõuab autoga õhtul linna, veedab seal öö ja rändab hommikul edasi.
Olen üsna nõutu. Esiteks, ei näe ma siin midagi ulmelist, pigem on tegu lihtsalt lühinovelliga. Ja pean tunnistama, et ka viimasel juhul läks see jutt minust mööda, mina selle mõtet tabada ei suutnud. Kahte panna kah ei taha, kirjatehnika on ikkagi korralik. Pigem pika miinusega kolm.
Ei ole kriitikaga nõus, kui see kahtlane ulme alla liigitamine välja arvata. Vene fänniveebis arutatakse ikka aeg-ajalt teemal, kas Lukjanenko peaks (loe: on võimeline) sügavama sisuga asju kirjutama või oleks tal mõistlik seikluslugude juurde jääda (veel tihedamini arutatakse selle üle, mis värk tal nende poistega on, et ta neid oma loomingusse igal võimalikul ning võimatul moel sisse peab toppima, ent see ei puutu enam antud teemasse). Antud looga näitab Lukjanenko aga, et suudab kirjutada selliseid ennekõike lihtsalt ilusaid lugusid nagu (ma tean, et mitu inimest pole mu võrdlusega nüüd üldse nõus, ent seegi on nende õigus) Bradbury neid hulganisti kirjutanud on. Kui see on suund, kuhu Lukjanenko oma loominguga liikumas on, siis saab minust uuesti ta lugeja. Uuesti, sest hiljuti aasta lasteraamatuks tunnistatud "Tantsõ na snegu" oli (kui suurepärane algus välja arvata) minu jaoks pettumus.
Paljud inimesed on öövaikuses unetuna voodis lebades kellatiksumist kuulates arusaamatut hirmu ning ängi tundnud, Lukjanenko pani sellele tundele nime.