See on jutt lugude sarjast, kus keskne kuju on skvaier/preester Philip Rivers Pater. Need on koondatud kogumikku "Mystic Voices" (1923). Tavaliselt meenutatakse sõprade-tuttavate seltsis istudes mingit üleloomuliku sisuga juhtumit.
Seekord on võõrustaja sünnipäev ja lauale tuuakse näha ka haruldane roosiveeanum, mille kohale on kinnitatud kummaline klaaskristall. Anum tekitab jutuistajas kummalise lummatuse tunde, otsekui tõmmates teda endasse. Võõrustaja ise näib ka eseme suhtes mingit ebamugavust tundvat. Pikapeale kuuleme selle anuma (Cellini fountain) süngest taustast ja sellest, kuidas üks meediumivõimetega mees oli kristalli vaadates näinud stseeni kaugest minevikust, millest anuma esimene omanik - ilmselt saatanakummardaja - oli osa võtnud. Ohverdamine, mingi hiigelsuur kärnkonn, kes vist ei-tea-kust välja manatud jms.
Ei midagi erilist, ei ole suure pingega lugu, ei ole eriti õudne ega väga originaalne, aga enam-vähem korralikult kirja pandud. Lugesin seda Montague Summersi koostatud krestomaatilisest antoloogiast "The supernatural Omnibus" (1931), kus see on liigitatud alajaotisse "Satanism". Et see väljaanne ei pruugi potentsiaalsele huvilisele kättesaadav olla, võib alternatiivina soovitada ajakirja Catholic World 1914. aasta augustinumbrit, kus see algselt avaldati.
Seekord on võõrustaja sünnipäev ja lauale tuuakse näha ka haruldane roosiveeanum, mille kohale on kinnitatud kummaline klaaskristall. Anum tekitab jutuistajas kummalise lummatuse tunde, otsekui tõmmates teda endasse. Võõrustaja ise näib ka eseme suhtes mingit ebamugavust tundvat. Pikapeale kuuleme selle anuma (Cellini fountain) süngest taustast ja sellest, kuidas üks meediumivõimetega mees oli kristalli vaadates näinud stseeni kaugest minevikust, millest anuma esimene omanik - ilmselt saatanakummardaja - oli osa võtnud. Ohverdamine, mingi hiigelsuur kärnkonn, kes vist ei-tea-kust välja manatud jms.
Ei midagi erilist, ei ole suure pingega lugu, ei ole eriti õudne ega väga originaalne, aga enam-vähem korralikult kirja pandud. Lugesin seda Montague Summersi koostatud krestomaatilisest antoloogiast "The supernatural Omnibus" (1931), kus see on liigitatud alajaotisse "Satanism". Et see väljaanne ei pruugi potentsiaalsele huvilisele kättesaadav olla, võib alternatiivina soovitada ajakirja Catholic World 1914. aasta augustinumbrit, kus see algselt avaldati.